.

.
De komende tijd bied ik hier spullen aan. Wekelijks plaats ik weer nieuwe. Alle spullen die verkocht worden gaan in september allemaal tegelijk naar Nederland. Ik vermeld altijd een vraagprijs. De eerste die komt heeft het, geen opbieden. Alle prijzen zijn excl. eventuele verzendkosten. Wanneer iemand mij laat weten iets te willen kopen tegen de afgesproken prijs, reserveer ik het onmiddellijk. Na reservering verwacht ik de betaling binnen 10 dagen. Wanneer de betaling dan niet binnen is, komt het artikel weer te koop. Ik ga nl. geen spullen naar Nederland vervoeren om er dan achter te komen dat men zich heeft bedacht. In de maand september zullen alle bestelde artikelen zorgvuldig verpakt in Nederland per post worden verzonden. Afhalen in Oosterwolde (Fr) (2 maal) en Aalsmeer (1 maal) mag ook. Ik zal daar t.z.t. de data voor aangeven. Verzenden vanuit Zweden kan ook, maar is enorm duur. In augustus zal ik, wanneer ik voor iedereen de spullen klaar heb staan, vragen de bijkomende verzendkosten over te maken (indien van toepassing).

185


Zweedse kloosterstoelen en -tafel

Echt Zweedse kloosterset!
Werden werkelijk in kloosters gebruikt.
Ik wilde ze gaan bewerken met Annie Sloan chalk paint
en nieuwe kussentjes maken. Eigenlijk hebben we er
niet de ruimte voor, dus misschien vindt iemand ze mooi,
misschien ziet iemand ze ook helemaal omgetoverd,
of juist niet natuurlijk, smaken verschillen.








€ 100, = voor de hele set.
Nr. 185

Alleen bij afhalen in Aalsmeer of Oosterwolde Fr.